FAQ

Veelgestelde vragen

Bestelling

Het lukt niet om een bestelling te plaatsen. Wat nu?

Hopelijk helpt onderstaande stappenplan om je bestelling te plaatsen:

1. Zoek het product dat je wilt hebben via onze productpagina of door de zoekfunctie rechtsboven te gebruiken.

2. Selecteer het product dat je wilt bestellen en plaats deze in je winkelwagen. Je kunt het product vervolgens direct bestellingen of nog even verder winkelen. Ben je klaar? Dan kan je via het winkelwagen icoontje rechtsboven naar je winkelwagen gaan.

3. Controleer je bestelling in de winkelwagen en rond je bestelling af met of zonder Fraai Winkeltje Account. In het afrekenproces vul je je gegevens in en geef je aan waar je het pakket geleverd wilt hebben en met welke betaalmethode je graag wilt betalen (iDEAL, Creditcard, Belfius of Bancontact/Mister Cash).

4. Zodra je bestelling is afgerond, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Hierin staat een overzicht van de bestelde producten en je ordernummer.

Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op

Het product is niet op voorraad. Wat nu?

Dat kan natuurlijk gebeuren. We kunnen niet altijd alles op voorraad hebben.

Neem daarom contact met ons op  en wij zullen kijken of we ervoor kunnen zorgen dat je het product alsnog kunt bestellen.

Betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

In onze webshop kun je gebruik maken van meerdere betaalmethoden. Wij bieden iDEAL, Creditcard, Bancontact en Belfius.

Waar kan ik mijn factuur zien?

Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling een bevestiging in je mail. In deze mail is de factuur van de bestelling toegevoegd. Heb je een Fraai Winkeltje account? Dan kun je de factuur ook terugvinden in je Fraai Winkeltje account. Log in door op het account icon rechtsboven te klikken. Ga vervolgens naar “Bestellingen”

Bezorging

Bezorgen jullie ook buiten Nederland?

Nee, op dit moment verzenden wij alleen binnen Nederland.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij verzenden pakketten binnen Nederland. Voor een pakket hanteren wij een vaste prijs van €6,95.

Bestel je voor een bedrag boven €125,- dan verzenden wij gratis.

Wat zijn de levertijden?

Omdat we nu gebruik maken van een dropshippingmodel, kunnen de levertijden variëren afhankelijk van de leverancier.

Let op: de bestellingen worden niet meer door ons zelf verzonden, waardoor de verzendtijden anders kunnen zijn dan voorheen.

Er is iets verkeerd met de levering. Wat nu?

Wij vinden het heel vervelend als je bestelling niet juist is afgeleverd.
Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij je om contact met ons op te nemen.

Retourneren

Wat is het retourbeleid van Fraai Winkeltje?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Wat kost het om mijn bestelling te retourneren?

Wanneer je je bestelling retour stuurt, krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u contact met ons opnemen via info@fraaiwinkeltje.nl.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Contact

Ik heb nog een vraag!

Heb je nog een vraag over onze winkel of webshop?

Dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij hopen dat we je vraag dan kunnen beantwoorden.

Hoe kan ik altijd op de hoogte blijven van Fraai Winkeltje?

Je kunt onze Facebook pagina liken en ons volgen op Instagram.

Klik hier om naar onze contactpagina te gaan, daar vind je meer informatie.